|
Alte documente utile
În contextul aprobării cadrului legislativ aplicabil măsurilor de mediu şi climă în anul 2016, precum şi în urma lansării campaniei de depunere a cererilor unice de plată pentu acest an, este necesară asigurarea informării tuturor utilizatorilor de terenuri agricole situate în zonele eligibile pentru măsurile de mediu şi climă ale PNDR cu privire la posibilitatea deschiderii unor angajamente, condiţiile de eligibilitate şi cerinţele specifice aplicabile în cadrul acestor angajamente, standardele aplicabile (eco-condiţionalitate – GAEC şi SMR, cerinţe minime privind utilizarea îngrăşămintelor şi substanţelor de protecţie a plantelor, activitatea minimă şi încadrarea în categoria fermierilor activi), dar şi la nivelul plăţilor acordate în cadrul fiecărui tip de angajament. Cu scopul asigurării tuturor informaţiilor necesare pentur deschiderea unor noi angajamente în anul 2016, dar şi pentru depunerea cererilor de plată în cadrul angajamentelor încheiate pe parcursul anilor precedenţi care se află în derulare în acest an, la nivelul DGDR – AM PNDR au fost elaborate următoarele documente:
Cele 2 broşuri sunt adresate atât beneficiarilor plăţilor de agro-mediu, utilizatori de pajişti permanente situate în zonele cu înaltă valoare naturală sau în zonele importante pentru speciile sălbatice de păsări şi fluturi, cât şi funcţionarilor din cadrul instituţiilor implicate în implementarea măsurilor de mediu şi climă (APIA şi AFIR) care verifică respectarea cerinţelor prevăzute de această măsură a PNDR 2014-2020.
Informaţiile relevante privind condiţiile aplicabile măsurilor de mediu şi climă se pot consulta în „Ghidul Informativ pentru beneficiarii măsurilor de mediu și climă ale Programului Național De Dezvoltare Rurală (PNDR) 2014 – 2020” şi în lista zonelor eligibile pentru măsurile de mediu și climă ale PNDR 2014–2020.
|
Contact
Primaria Orasului Simeria
Adresa: Str. Avram Iancu nr.23, cod postal 335900 Telefon: 0254.260005 Fax: 0254.260050
Program
Program cu publicul: |
Luni-Joi: 07:30-16:00 |
Vineri: 07:30-13:30 |
Registratura: |
Luni-Joi: 07:30-16:00 |
Vineri: 07:30-13:30 |
Audiente: |
Primar - Joi, ora: 09:00 |
Viceprimar - Marti, ora: 09:00 |
Secretar - Miercuri, ora: 10:00 |
|
Titlul proiectului: Informatizarea Primăriei Oraşului Simeria
Programul: Fondul de Modernizare pentru dezvoltarea administraţiei la nivel local
Linia de finanţare: Phare RO2005/017-553.01.03.06
Beneficiar: Oraşul Simeria
Partener: Asociaţia pentru Integrarea Dezvoltării Durabile
Autoritatea contractantă: OPCP - Oficiul de Plăţi şi Contractare Phare din cadrul Ministerului Finanţelor
Autoritate de Implementare: UCRAP - Unitatea Centrală pentru Reforma Administraţiei Publice din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative
Acest website nu reprezintă în mod necesar poziţia oficială a Uniunii Europene.
Întreaga răspundere asupra corectitudinii şi coerenţei informaţiilor prezentate revine iniţiatorilor site‐ului web.
Pentru eventuale informaţii şi sesizări legate de proiectele Phare contactaţi
[email protected]
Reprezentanţa Comisiei Europene în România
Copyright © Primaria Simeria 2008 - Toate drepturile
rezervate.