Probabil încercați să accesați acest site dintr-un browser securizat pe server. Activați scripturile și reîncărcați această pagină.
Activare mod mai accesibil
Dezactivare mod mai accesibil
Ignorare comenzi Panglică
Salt la conținutul principal
Dezactivare animații
Activare animații
Conectare
Utilizați SHIFT+ENTER pentru a deschide meniul (fereastră nouă).
Pentru a naviga în Panglică, utilizați tastele de navigare standard din browser. Pentru a sări de la un grup la altul, utilizați Ctrl+STÂNGA sau Ctrl+DREAPTA. Pentru a sări la prima filă din Panglică utilizați Ctrl+[. Pentru a sări la ultima comandă selectată utilizați Ctrl+]. Pentru a activa o comandă, utilizați Enter.
Răsfoire
Fila 1 din 2.
Pagină
Fila 2 din 2.
PRIMARIA
INFORMAȚII PUBLICE
ANUNȚURI
CONSILIUL LOCAL
Servicii Online
Orașul SIMERIA
Direcția de asistență socială
Curent selectat
Monitorul Oficial Local
Pag1-2
Direcția de Asistență Socială (DAS)
Se pare că browserul nu are JavaScript activat. Vă rugăm activați Java Script și încercați din nou.
Despre noi
Legislație
Proceduri de sistem & Proceduri operaționale
Conducerea
Organizare
Cariera
Structuri subordonate
Programe, strategii, convenții
Rapoarte și studii
Informații de interes public
Solicitare informații
Buletin informativ
Buget din toate sursele de venituri
Bilanțuri contabile
Achiziții publice
Declarații de avere și de interese
FORMULARE
Alocaţie de stat pentru copii
Grad de handicap - CES
Îndemnizaţii pentru creşterea copilului
Protecția copilului
Subvenție căldură
Alocaţia pentru susţinerea familiei (VMG ASF)
Contact
Recent
DAS
Conținut site
Pag1-2
Editare proprietăți bară de titlu
DIRECȚIA DE ASISTENȚĂ SOCIALĂ
Proceduri de sistem și operaționale
PROCEDURI DE SISTEM
... elaborate la nivel de Primărie:
PS-03: Procedură de sistem privind avertizarea în interes public
PS-10: Procedură de sistem privind funcțiile sensibile
... elaborate la nivel de direcție:
DAS-PS-01: Elaborarea procedurilor documentate (operationale și de sistem)
DAS-PS-02: Managementul riscurilor
DAS-PS-03: Stabilirea modului de consultare/comunicare/informare/formare/sesizare/raportare cu privire la aplicarea prevederilor codului de etică şi a altor documente specifice
DAS-PS-04: Circuitul documentelor
DAS_PS_05: Liberul acces la informații de interes public
DAS-PS-06: Asigurarea transparenței decizionale
DAS-PS-07: Implementarea standardului 15-Evaluarea sistemului de control intern/managerial
DAS-PS-08: PANTOUFLAGE( interdicții post-angajare în instituțiile publice)
DAS-PS-09: Completarea, depunerea, transmiterea și publicarea declarațiilor de avere și de interese.
DAS-PS-10: Prevenirea, identificarea, evaluarea și sancționarea situațiilor de incompatibilitate.
DAS-PS-11: Prevenirea identificarea conflictelor de interese.
PROCEDURI OPERAȚIONALE
PO-DAS-EF-01: Întocmirea și aprobarea bugetului DAS Simeria
PO-DAS-EF-02: Operarea bugetului, angajamentelor în forexebug
PO-DAS-EF-03: Angajarea, Lichidarea, Ordonanțarea și Plata Cheltuielilor
DAS-EF-PO-08: Decontarea cheltuielilor cu deplasarea personalului Direcției de Asistență Socială Simeria, în țară
PO-DAS-SBS-01: Venitul minim garantat
PO-DAS-SBS-02: Acordarea drepturilor persoanelor beneficiare de alocaţie pentru susţinerea familiei
PO-DAS-SBS-03: Tichete sociale pentru grădiniţă
PO-DAS-SBS-04: Acordarea dreptului la concediul şi indemnizaţia lunară pentru creşterea copilului
PO-DAS-SBS-05: Măsurile de protecţie socială în perioada sezonului rece
PO-DAS-SBS-06: Acordarea gratuita a laptelui praf pentru copii cu vârste cuprinse între 0-12 luni
PO-DAS-SS-01: Acordarea drepturilor persoanelor cu handicap
PO-DAS-SS-02: Protecția copilului
PO-DAS-SS-03: Monitorizarea modului de creştere şi îngrijire a copilului cu părinţi plecaţi la muncă în străinătate
PO-DAS-SS-04: Măsurile ce se impun pentru persoanele în vârsta de peste 65 de ani, fără susținători sau altă formă de ajutor în vederea prevenirii răspândirii virusului SARS-COV-19 ca urmare a decretării stării de urgență pe teritoriul României
PO-DAS-AP-02 Organizarea si realizarea achizitiilor publice de produse, servicii, lucrari.
Titlul proiectului:
Informatizarea Primăriei Oraşului Simeria Programul: Fondul de Modernizare pentru dezvoltarea administraţiei la nivel local
Linia de finanţare:
Phare RO2005/017-553.01.03.06
Beneficiar:
Oraşul Simeria
Partener:
Asociaţia pentru Integrarea Dezvoltării Durabile
Autoritatea contractantă:
OPCP - Oficiul de Plăţi şi Contractare Phare din cadrul Ministerului Finanţelor Autoritate de Implementare: UCRAP - Unitatea Centrală pentru Reforma Administraţiei Publice din cadrul Ministerului Internelor şi Reformei Administrative
Acest website nu reprezintă în mod necesar poziţia oficială a Uniunii Europene.
Întreaga răspundere asupra corectitudinii şi coerenţei informaţiilor prezentate revine iniţiatorilor site‐ului web.
Pentru eventuale informaţii şi sesizări legate de proiectele Phare contactaţi
[email protected]
Reprezentanţa Comisiei Europene în România
Copyright © Primaria Simeria 2008 - Toate drepturile rezervate.